Beneficiile acestui curs

Înțelegerea mecanismelor principale de elicitare
Protejarea informațiilor importante de business
Îmbunătățirea comunicării
Crearea unor premise suplimentare pentru obținerea de performanță

Înscrie-te la curs

    Susținut de experți în Intelligence, unde astfel de tehnici au cunoscut dezvoltarea, cursul se adresează zonei de business oferind instrumente ușor de asimilat și aplicat atât în relații generale de afaceri, în management-ul eficient al unor echipe sau în interacțiuni vânzător-client ș.a..

    Cuprins

    • Ce este elicitarea, unde și când poți folosi tehnicile?
    • Obținerea de informații inițiale
    • Utilizarea limbajului:
      • hipnoză eriksoniană
      • NLP
      • folosirea non-verbalului
    • Elemente de intervievare
    • elemente da analiza subiectului
      • analiza limbajului
      • microexpresiile
      • limbaj corporal
    • Cum te protejezi?

    Parte practică:

    • Analize interactive
    • Jocuri de rol
    Data

    Hai să stabilim împreună o data avantajoasă

    Locație

    Putem susține trainingul la sediul tău sau la sediul KWLG.

    Durată

    Aproximativ 3 ore și un coffe break 30 minute.

    Participanți

    Număr minim de participanți: 10
    Număr maxim de participanți: 20

    Cost

    150€

    Discount 7%

    pentru minim 15 cursanți

    Discount 10%

    pentru minim 20 cursanți

    Discount 15%

    pentru peste 30 cursanți

    Traineri

    Iulian Chiriac

    Cristina Gheorghe

    Florin Bratu

    Back-ground-ul academic al lui Florin Bratu este în domeniul intelligence-ului, jurnalismului și științelor politice. Timp de 6 ani a activat în domeniul intelligence-ului, urmând apoi acumularea de experiență în domenii precum resurse umane, marketing, management și antreprenoriat.
    De aproximativ un an este membru al echipei KWLG, companie ce oferă consultanță de ”competitive intelligence” în susținerea deciziilor strategice și tactice de management prin aplicarea instrumentelor de intelligence în domeniul privat și livrarea de analize specifice clienților săi.

    Intelligence în acțiune