Cum lucrăm

La KWLG îți dăm exact ceea ce ai nevoie. Experiența noastră își spune cuvântul în analiza, interpretarea, evaluarea, conectarea datelor și transpunerea acestora în scenarii concrete de acțiune.

Ce se întâmplă când ne contactezi?

Îți propunem o discuție de clarificare – tu ne spui unde vrei să ajungi, iar noi analizăm care sunt soluțiile potrivite pe care ți le putem oferi. Discutăm elementele prin care KWLG îți propune să ajungi la soluție și validăm lista obiectivelor.

Semnăm contractul aferent parteneriatului nostru, inclusiv cu stabilirea termenului de livrare.

Analizăm în amănunt nevoile tale, definim care sunt livrabilele de care avem nevoie din partea ta și îți comunicăm asta

Colectăm și selectăm informațiile livrate de tine și de specialiștii noștri; clarificăm împreună.

Realizăm și livrăm analiza la termenul convenit.

De ce să apelezi la noi ?

Maximizezi avantajul competitiv
Îți creezi oportunități noi
Crești și consolidezi poziția în piață

Cum funcționează procesul

Ne trimiți provocarea prin formular
Stabilim împreună detaliile
Analizăm și propunem soluții
Pornim propulsoarele afacerii tale

Scrie-ne despre proiectul tău:

    Ce instrumente folosim?

    Cantitative

    Analiza cantitativă este o metodă matematică și statistică prin care se urmărește înțelegerea unui comportament/fenomen, precum și realizarea de predicții. Este utilă, spre exemplu, pentru evaluarea oportunității unei investiții sau pentru a estima evoluțiile în piață. Analiza cost-beneficiu, de pildă, este un tip de analiză cantitativă. Instrumentele folosite sunt, printre altele, indicatorii economico-financiari, chestionarele (telefon, email sau online), sondaje de opinie sau satisfacție a clienților.

    Calitative

    Analiza calitativă se concentrează pe înțelegerea profundă a evoluțiilor care pot afecta business-ul tău, prin stabilirea conexiunilor și a raportului de cauzalitate. Presupune o atentă evaluare și selectare a factorilor esențiali, gruparea/ordonarea acestora după intensitatea influenței lor, comparația, interpretarea rezultatelor și stabilirea relației cauză-efect.

    Mixt

    Combină cele două metode atât la colectarea datelor, cât și la interpretarea și testarea acestora, astfel încât tu să poți lansa cu încredere noile strategii

    Ajungi să cunoști detalii psihologice, socio-demografice și comportamentale despre clienții tăi

    Ai date, evaluare, analiză sistematică și detaliată a informațiilor legate de investiții, preluări, fuziuni, etc.

    Business-ul tău este în siguranță cu alertele în timp real

    Monitorizezi acțiunile și reacțiile din piața în care activezi

    Identifici și analizezi punctele forte și slabe, oportunitățile și amenințările pentru business și competiție

    Ai acces la previziuni legate de vânzări, la tendințele pieței și ale cumpărătorilor

    Cunoști cererea consumatorilor și tendințele industriei în care activezi, prognozezi cu încredere succesul noului produs

    Înțelegi procesele existente de business, fluxul de informații și ce stă în spatele deciziilor managementului

    Ai toate datele care-ți sunt necesare pentru dezvoltarea afacerii. Afli ce se întâmplă în domeniul tău, eviți investiții inutile și obții rezultate mai sigure

    Te conectezi și consolidezi valorile companiei tale, lucru care influențează prețul produselor/serviciilor pe care le oferi

    Identifici nevoile, cererea și oferta din piața în care activezi și  vezi pe care le poți acoperi prin serviciile/produsele oferite de tine

    Evaluezi eficiența activității operaționale, maximizezi profitul prin optimizarea costurilor și te asiguri că rămâi profitabil și atractiv pentru piața în care activezi

    Măsori eficient volumul de vânzări pe care-l poți acapara pentru un produs sau serviciu, analizezi care este modul corect de a fi poziționat într-o piață activă.

    Ești conectat la evoluția pieței și a companiei, pentru a fi pregătit  să acoperi o cerere existentă sau  să generezi una nouă

    Măsori, evaluezi și planifici strategic promovarea și vânzarea serviciilor/produselor tale, în funcție de consumator

    Monitorizezi, analizezi și planifici mesajele potrivite, diseminate pe canalele care să-ți asigure acoperirea mea optimă

    Te conectezi la cultura organizațională, definești valorile și avantajele competitive, atragi oamenii potriviți pentru echipa ta

    Cunoști previziunile și poți estima evoluția piețelor pe care activezi, îți construiești strategii prin care să minimizezi impactul riscurilor

    Îți clarifici stilul de comunicare internă și publică, planifici direcțiile și obiectivele de urmărit

    Te asiguri că setezi costuri potrivite pentru producție și că ai obiceiuri financiare sănătoase pentru compania ta

    Înțelegi valorile indicatorilor de urmărit, reduci gradul de incertitudine referitor la tendințele pieței

    Ești pregătit să identifici și interpretezi comportamente disimulate, ai pus la punct un sistem de protecție a datelor sensibile.