Market Intelligence

Ai date reale despre întreaga industrie în care activezi:

De la felul în care evoluează piața, la comportamentul cumpărătorilor și cum poți să te poziționezi ca trendsetter.
Realizată cu succes de echipa KWLG, această soluție răspunde actual și cu acuratețe la întrebările tale despre clienți și principalii competitori din piață, precum și despre evoluția acesteia.
De cele mai multe ori, companiile au nevoie de Market Intelligence pentru a putea livra soluția de business și pentru a se poziționa corect. Cu ajutorul BI și CI sunt vizate corect categoriile de clienți, cu date demografice și geografice aferente, iar cu MI se procesează și sintetizează informațiile până la obținerea unui plan concret de acțiuni.

Cu ce te alegi?

Vei ști care sunt domeniile în care este eficient să investești resurse, care sunt piețele pe care le poți accesa și în ce perioade, care sunt obiceiurile consumatorilor dedicați. De asemenea, vei putea identifica ușor care sunt produsele cu care poți să faci cross-marketing și segmentele demografice pe care trebuie să le iei în considerare pentru a-ți crește cota de piață cu produsele existente sau poate altele noi. Vei ști să îți setezi obiectivele și strategia de urmat.

De ce să apelezi la noi?

Maximizezi avantajul competitiv
Îți creezi oportunități noi
Crești și consolidezi poziția în piață

Cum funcționează procesul

Ne trimiți provocarea prin formular
Stabilim împreună detaliile
Analizăm și propunem soluții
Pornim propulsoarele afacerii tale

Scrie-ne despre proiectul tău:

    Răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări

    KWLG colectează date din varii surse pentru a obține o imagine de ansamblu a companiei în piață, în relația cu clienții, provocările, competiția și oportunitățile de creștere sau redimensionarea portofoliului cu produse/servicii. Sursele pot fi de la statisticile din vânzări, chestionare și social media, dar și multe alte informații publice. Ce diferențiază KWLG de alte companii este accesul pe care îl avem la experți din diverse domenii. Opiniile/ Insight-urile acestora sunt, uneori, mai valoroase pentru un business, decât datele statistice.

    Datele neprelucrate corect pot fi dificil de înțeles pentru un ochi neavizat. Cea mai importantă etapă este cea a procesării datelor, valoarea adăugată a colaborării cu KWLG venind din competența de a discerne între informațiile adevărate, utile, relevante și cele inutile, irelevante sau false.

    Pe scurt: direcție. Mai concret: campaniile tale de marketing vor fi mai bine orientate, deci vei avea rezultate scontate, producția va fi armonizată la nevoile reale ale consumatorilor, vânzările vor deveni cu adevărat competitive, iar tu vei fi un model de management/conducere în generarea de oportunități de business.

    Da! De altfel, 90% din companiile din Top 500 Fortune folosesc Competitive Intelligence (CI).

    Ai nevoie de mai multe informatii?