Tailor-Made Intelligence

KWLG - We know > Tailor-Made Intelligence

Ai nevoi specifice, așa că noi îți livrăm soluții personalizate. Avem răspunsul la problemele tale pentru că abordarea KWLG este una mereu proaspătă, ajustată particularităților fiecărui client. Analizăm, schimbăm, inovăm, te ajutăm.

Cu ce te alegi?

KWLG îți propune soluțiile sau elementele de Intelligence potrivite pentru afacerea ta. În felul acesta informația relevantă și oportună pentru profitul business-ului tău este obținută cu un consum minim de resurse.

De ce să apelezi la noi?

Maximizezi avantajul competitiv
Îți creezi oportunități noi
Crești și consolidezi poziția în piață

Cum funcționează procesul

Ne trimiți provocarea prin formular
Stabilim împreună detaliile
Analizăm și propunem soluții
Pornim propulsoarele afacerii tale

Scrie-ne despre proiectul tău:

Răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări

KWLG îți deschide accesul la cele mai complete baze de date, rapoarte și info-grafice despre imaginea companiei tale în mass-media. Te ținem la curent cu ultimele trenduri în materie de consum media, iar tu vei știi care sunt canalele și instrumentele potrivite pentru a-ți dezvolta, promova și transforma business-ul. Legând obiectivele și rezultatele găsite de obiectivele generale ale afacerii, vei înțelege ce trebuie să faci pentru a deveni mai vizibil și pentru a avea mai mult impact asupra clienților.

Ca în cazul tuturor produselor KWLG, datele sunt preluate din varii surse, cu respectarea principiilor legalității și eticii.

Datele neprelucrate corect pot fi dificil de înțeles pentru un ochi neavizat. Cea mai importantă etapă este cea a procesării datelor, valoarea adăugată a colaborării cu KWLG venind din competența de a discerne între informațiile adevărate, utile, relevante și cele inutile, irelevante sau false.

Serviciile de BI și CI de la KWLG îți oferă o imagine reală și actuală a competitorilor și a clienților. După o analiză comprehensivă a acestora echipa KWLG livrează un set de recomandări cu modalități subsecvente de acțiune.

Pe lângă monitorizarea a ceea ce se întâmplă în social media, facem un pas mai departe și planificăm acțiuni care să reducă până la eliminare feedback-ul negativ.

Pe scurt: direcție. Campaniile tale de marketing vor fi mai bine orientate, deci vei avea rezultate scontate, producția va fi armonizată la nevoile reale ale consumatorilor, vânzările vor deveni cu adevărat competitive, iar tu vei fi un model de managementîn generarea de oportunități de business.

Ai nevoie de mai multe informatii?