Blog

27 oct.
12
Speță – cât se vinde din produsul X în lanțul de magazine Y
Categorie: Blog, Noutăți
După ce într-una din analizele noastre a reieșit că un lanț de magazine preferă, pentru calitate și preț similar, produse din România în detrimentul celor produse în alte țări ș...
30 sept.
content-3679757_1920-768x576
CI în strategiile de conținut
Categorie: Blog, Noutăți
Am tradus pentru voi o scurtă prezentare a utilității Competitive Intelligence în construirea și adaptarea continuă a strategiilor de conținut (content marketing).    Când ...
15 aug.
entrepreneur-1340649_1920
Ce înseamnă Competitive Intelligence
Categorie: Noutăți
Pentru că încă este un concept nou pentru piața de business românească, am preluat și tradus din Investopedia/Business Essentials, prezentarea a ceea ce înseamnă, pe scurt, Comp...
02 dec.
12
Intelligence-ul lichid
Categorie: Noutăți
Unul dintre sociologii principali ai postmodernismului, Zygmun Bauman, definește contemporaneitatea prin conceptul de lichefiere accelerată. Se năștea, via această idee, moderni...
29 mai
sange
STUDIU PRIVIND SITUAȚIA COLECTĂRII ȘI PROCESĂRII DE PLASMĂ UMANĂ ÎN EUROPA
Categorie: Noutăți
O situație dramatică a României reiese din studiul KWLG privind colectarea și procesarea plasmei umane în România și alte state europene, dar și câteva direcții ce merită urmări...
08 nov.
competitive-imagine-tb
COMPETITIVE INTELLIGENCE – AVANTAJELE PRACTICE (II)
Categorie: Competitive Intelligence, Intervi...
Ați pornit de la zero. Ați muncit, ați riscat, ați câștigat și ați pierdut. V-ați ridicat iarăși. Ați făcut sacrificii și nici nu mai țineți minte câte compromisuri de-a lungul ...
08 aug.
linkedin-pic
Despre counterintelligence și alte realități ambivalente – LinkedIn
Categorie: Blog
William Evanina, Directorul Centrului naţional pentru securitate şi contraspionaj a declarat recent că autoritățile din China folosesc conturi (...)
29 mart.
competitive-intelligence-utilitate
Competitive Intelligence ca instrument în dezvoltarea organizației
Categorie: Blog
Ritmul în care contextele economice și politice se schimbă forțează organizațiile (fie ele comerciale sau nu) să rămână la nesfârșit (...)
08 mart.
drumul-matasii-evaluare-kwlg
DRUMUL MĂTĂSII – PARTEA 2
Categorie: Blog, Economie
Deși în plan declarativ UE susține BRI, până în prezent gradul de participare al statelor europene la proiectul lansat de China diferă (...)
23 feb.
chiriac-2
COMPETITIVE INTELLIGENCE SAU DIFERENȚA DINTRE CEEA CE NU ȘTIM ȘI CEEA CE CREDEM CĂ ȘTIM (I)
Categorie: Interviuri și Presă, Noutăți
Știu. Nimeni nu are răbdare să asculte banalități. Ș-apoi, ce-o fi fost în capul celor de la Transilvania Business atunci cand au decis să permită celor de la KWLG (Echipa KWLG ...
  • 1
  • 2